ett år sedan

nu är det snart 1 år sedan min pappa dog.
det var på julafton förra året som jag, eller vi, fick reda på att han inte skulle leva mer. han skulle dö.
han dog 2 dagar efter julafton, den 26, tidigt på morgonen.

det krampar till i mitt hjärta varje gång jag tänker på det, jag vill inte tänka på det, men jag vet att jag inte alltid kan förtränga det, för då blir det bara värre i slutändan.

jag hatar egentligen julen, & nu hatar jag julen ännu mer. för nu kommer jag alltid tänka på min pappa, & det gör ju så himla ont. verkligen.

jag vet inte egentligen vad jag ska skriva, men jag mår bara så himla dåligt. & jag har så ont i mitt hjärta hela tiden & jag tror att min ångest håller på att döda mig.
varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0