ångest, inte mer, alltid mer.

först diagnos b u l i m i a nervosa,
sedan diagnos a n o r e x i a nervosa.

äta massor, inte äta alls.
kräkas,
hetsa,
svälta,
laxera,
träna,
ångest ångest ångest.

få dom orden upp i ansiktet, aj aj de gör ont,
man vill inte höra dem orden, när man känner sig så stor.
fel,
så jävla äcklig.

sluta sluta, ni hånar mig,
alltid gör ni de.
jag är inte sjuk, lämna mig i fred.
(jag är sjuk, snälla hjälp mig!)

jag vill radera alla tankar,
som att trycka på delete & allt är borta.
vill jag att allt ska försvinna,
vad är jag utan detta.
snälla jag vill inte ha detta,
jag vill, jag måste.
jag orkar inte,
vill inte mer.


ångest när jag äter,
ångest när jag inte äter.


snälla, när är du lugn?

jag är fast här, i min äs-bubbla,
kommer inte ut för allt slår bara tillbaks till mig.

fingarna i halsen,
ångest du vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0