osäker, trygg. min egna bubbla.

jag försöker få kontrollen igen, meningslöst,
för de kan ändå aldrig bli som förut.

jag har gått ner i v i k t, & förstår inte riktigt varför.
för de kan aldrig bli som förut igen.

är så trött, vill bara sova,
vakna när livet är okej igen. för nu är det mest bara meningslöst & inget att kämpa för.
inte som de var förut.
då man levde i lögnen & förträngde sanningen.

jag lever mest själv i min egna lilla bubbla, ska de alltid vara såhär?
isolera sig själv, i sig själv.
glömma bort omvärlden & bara tänka på lögnen & hata sanningen.


ont överallt mest ont i själen,
den svider,
den är öm.
men mest sårad.

vet inte mer.
lämna mig i min bubbla, där vågar jag känna mig trygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0