visst mår lilla flickan dåligt,

den flickan är jag & jag känner bara att världen kan dra åt helvete.
jag är så ensam för de är bara jag som vet hur jag fungerar, hur jag mår, för folk i denna världen är inte att lita på.

de har nog varit världens sämsta dag & inte blir den bättre. nerverna kryper utanför mitt skinn & de känns som att hela jag ska kaputilera, ungefär.
jag känner mig som en zombie ungefär, fast jag är inte död, så kanske en halvzombie.

igår var de bup, jag fick resultaten från utredningarna.
jag mår väldigt, väldigt, väldigt pyskiskt dåligt (de tre väldigt lade jag märke till,), jag har vaneföreställningar.
jag är sjuk i huvudet, på riktigt.
jag är så trasslig utanpå & inuti, ingen kan rädda mig så får jag ge upp?

lyssnar på musik som gör så att de krampar till i hjärtat & min kropp skriker efter nikotion & efter Mr. Vit & jag är mest vilsen bara.

jag har varit fast i fängelset hela dagen & jag HATAR er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0