kämpar vidare, liksom.

spotify is the shiet, eller inte. dom har inte ens alla låtar o.O
dagen har varit lång & jag är värdelös.
de känns som att jag gett upp lite, eller något. känner mig som ett stort grått moln & allt är blah.

min babe har klarat teoriprovet & jag är så lycklig för hennes skull. jag är också lycklig som har henne, hon är den bästa människan i denna onda värld.
älskar dig <3

min data är gul & jättesmutsig. mitt hår ser ut som typ höstack/knullruffs.
men vad fan ska jag göra?

BUP idag egentligen, men utredaren var sjuk, så de blev skolan.
de finns många härliga männiksor där. hihi :)

men jag säger bara;
"fake a smile or be happy"

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0