Uppdatering.

Egentligen inte så mycket att uppdatera om.
Skolan flyter på & för en gång skull trivs jag verkligen. Det går upp & ner såklart, lun'chen kanske mest går ner men de skiter jag i.
Jag vill bara ta studenten & kunna försörja mig senare i livet,
fast ibland känns de som att livet inte är värt att levas längre.

Allt är egentligen bara tufft & gah.

Tycker mest att min soc är dum i huvudet & mamma är jobbig. Egentligen är de bara jag som är jobbig, men hur fan ska jag göra?
Personalen skiter i mina åsikter känns de som ibland, fan jag är nog de negativaste som finns.

I fredags (igår alltså), var jag hos den bästa av dom bästa, Annicka <3 Älskar henne så mycket.
Idag är jag hos mamma, jag älskar henne med, men samtidigt hatar jag henne. Jag hatar att vara hemma.
Imorn blir de shopping med min kontaktperson.
Kanske man kan köpa sig lycka för en liten stund.
Äh, jag är så vilsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0